Lente! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Anouk Simmes - WaarBenJij.nu Lente! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Anouk Simmes - WaarBenJij.nu

Lente!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

07 September 2014 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Hallo allemaal,

Het is alweer even geleden sinds me vorige verslag.
Alles gaat goed hier! De lente is 1 september begonnen, iedereen vrolijk en feestjes om de lente te vieren!

Twee drukke weken met school gehad. Verlagen afmaken, presenteren en de ondernemers ontmoeten. Gelukkig wel allemaal voldoendes gehaald!

We zijn met school ook naar de Volkswagen fabriek geweest waar ze alleen polo's maken. Erg leuk en leerzaam om te zien. We zijn de fabriek in geweest, over het terrein gereden en aan het eind het museum bezocht met oude Volkswagens.

Een ondernemer van ons project heeft besloten niks meer van zich te laten horen, en met de andere gaat et erg goed! Hij is blij met onze hulp en we gaan de goede kant op.

De hygiëne les op de buitenschools opvang was een groot succes. Alle kinderen waren erg blij met het maken van de posters over handen wassen en naar het toilet gaan!

Zaterdag zijn we bij een olifanten opvang geweest. Ze hadden daar vier oude olifanten die anders afgeschoten moesten worden. We mochten een tochtje op de olifant maken, erg indrukwekkend en ook een beetje eng. Daarna mochten we ze voeren en aanraken, echt super leuk om te doen, en hele leuke ervaring.
Verder heb ik van het heerlijke weer genoten hier. De lente is begonnen, de dagen worden langer en savonds is het minder koud! Overdag heerlijk weer om tussen alles door even naar het strand te gaan. Ik kan zelf kiezen naar welk ik strand ik ga, wat een luxe! Terwijl jullie je langzaam voorbereiden op de herfst ;)

Xxxx

• 09 September 2014 - 18:25

Lina :

Hè Anouk.
    Lekker om nu de lente weer in te gaan en dat je in de winter en in de lente op het strand kan liggen, ja dat is toch wel luxe.
    Jammer dat niet iedereen wilt mee werken aan het project, maar het gaat vast goed komen met jullie inzet.
    Leuk om te lezen dat jullie de kindertjes nog wat kunnen bijbrengen en dat ze het zo leuk vinden. Goed werk!!
    Goed om te horen dat je je in het weekend goed vermaakt. Geniet ervan de weken vliegen om!
    Wij vermaken ons hier ook prima maar een stranddag, ik weet niet of dat er nog inzit.
    Wout is afgelopen weekend ook weer eens thuis geweest. Eindelijk!! Ontgroening geslaagd.

Tot gauw!! XX Lina XX

• 22 September 2014 - 20:29

Oma:

Anouk, veel succes. Groetjes en liefs van oma simmes

• 28 September 2014 - 15:00

Hans En Oma Simmes:

Hoi Anouk

Oma en ik zitten jou verslagen en jou fotos te bekijken. Erg leuk allemaal. Groetjes van oma en Hans.