Weekend Jeffreys Bay - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Anouk Simmes - WaarBenJij.nu Weekend Jeffreys Bay - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Anouk Simmes - WaarBenJij.nu

Weekend Jeffreys Bay

Blijf op de hoogte en volg Anouk

19 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Hallo allemaal,

Weer een verslagje van wat ik hier zo al mee maak.
Ik ben de hele week naar school geweest en tussendoor even op stap naar het strand uit eten, alles is lekker dichtbij!

Dit weekend ben ik met een reisje georganiseerd door iemand van school met een groep naar Jeffreys Bay geweest.
Vrijdag vertrokken we sochtends vanaf Port Alfred, we zaten drie uur in de bus en kwamen toen aan in het surf walhalla. Bij aankomst zagen we een hele groep dolfijnen in de zee, erg leuk om te zien.
Vrijdag middag meteen de eerste surf les gehad en het ging buitengewoon goed voor de eerste keer!
S'avonds gingen we uit eten met de hele groep, en ja we zijn in Afrika dus er was geen stroom de hele avond.
Zaterdag ochtend nog een surfles gehad en smiddags gingen we sandboarden, snowboarden maar dan van de duinen af!
We zaten in een hostel en savond maakten de mama's daar een heerlijke braai voor ons.
Zondag weer terug gegaan naar Port Alfred dat nu toch een beetje als thuis voelt hier.

Deze week weer hard aan de slag met school en tussendoor even naar het strand! Het weer is heerlijk hier!

• 22 Augustus 2014 - 10:03

Erna En Victor:

Hoi Anouk,

Weer even je verslagen gelezen.
    Wat een super tijd heb je daar! Ja, he, Port Alfred gaat als thuis voelen. Geniet er maar van, het is zo weer om.
    Je leert Zuid Afrika wel kennen. En dolfijnen, gaaf.
    Top ook dat je zulk prima weer hebt. Altijd meegenomen.
    Nu Anouk, tot horens,

liefs van de buuurtjes, niet uit PA maar uit het iets wat saaiere Dronten.

• 24 Augustus 2014 - 13:16

Hein En Greetje:

Hey Anouk, erg leuk om de foto's te zien en te lezen wat je allemaal meemaakt. Hein vraagt of het moeilijk is om te surfen op de golven? Gelukkig heb je pas geoefend met het windsurfen. Veel succes en plezier! Geniet ervan! Groetjes van ons 5-en x

• 27 Augustus 2014 - 10:50

Anouk Simmes:

Ja het surfen op de golven is wel moeilijker! Je meot veel meer je evenwicht houden en is best wel anders dan windsurfen! Maar het ging gelukkig best wel goed voor de eerste keer :)
    Over een paar weken gaan we weer weekendje surfen!