Weekend - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Anouk Simmes - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Anouk Simmes - WaarBenJij.nu

Weekend

Blijf op de hoogte en volg Anouk

04 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Eerste week zit erop! We hebben een proeverij gehad met traditioneel voedsel. Lekkere kippenkoppen en kippen poten met tenen en nagels, rare soort pap en bonen schotels. Alles natuurlijk super vet gebakken.
Zaterdag was de grote dag, voor het eerst links op de weg rijden. Bij een kruispunt moet je gewoon maar gaan en stoplichten zijn er soms zo veel dat je niet eens weet welke voor jou is. Op een paar kleine vergissingen na met het links en recht rijden is alles goed gekomen. We zijn naar een private game reserve geweest. Met giraffen, zebra’s, leeuwen, tijgers en nog veel meer. Super veel gezien, dieren en het mooie landschap en veel geleerd van het rijgedrag hier.
Zondag hebben we uit mogen slapen want het ontbijt was pas vanaf 9 uur! Eindelijk lekkere (heel vette) broodjes. Daarna zijn we naar een pineapple farm geweest. Vanaf nu weten we dan eindelijk ananassen groeien! Nog een stukje gereden en smiddags even op het strand geweest.

De winter is hier zo slecht nog niet
Xxx

• 04 Augustus 2014 - 16:52

Anouk Simmes:

Fotos komen later omdat internet hier zo verschrikkelijk traag is! En ik ben natuurlijk heel goed in wachten daarop NOT!

• 08 Augustus 2014 - 11:57

De Phaffies:

Hoi Anouk,

Ik zit in de trein zo maar opeens aan mijn buurmeisje in Zuid Afrika te denken. Heb net je reisverslagen gelezen en de foto's bekeken. Ben benieuwd naar de anderen! Jouw internet is traag en ik type op mijn telefoon, kleine tekens dus zal wel typy fouten maken. Vergeef me!

ZO leuk om te horen hoe je het hebt en wat je allemaal. Doet en meemaakt! Geweldig! Hoop dat je nog een mooie tijd voor de boeg hebt maar dat komt zeker! We zijn trots op ons buurmeisje, zomaar in de vreemde, genietend van kippekoppen met teennagels! Lekker hoor! Al€s je weer thuis bent moet je dat maar eens voor ons bereiden! Anouk tot horens! Liefs van de drie Phaffies!

• 12 Augustus 2014 - 17:38

Lina:

Hoi Anouk,

Nou stoer hoor dat jij een auto huurt en links gaat rijden. Een hele ervaring. Wel voorzichtig hè?
    Jullie vermaken je wel, zo te lezen.
    Het eten is ook goed zie ik wel, heerlijk wie weet wat je de komende tijd nog allemaal te eten krijgt.
    Nou, groetjes
    xxxLinaxxx